Højtbegavede børn og eksekutive funktioner. Det blev Ryparken Lille Skole klogere på i lørdags, hvor skolens personale og ledelse samledes for at få blive klogere på:
– Hvad er høj begavelse?
– Hvordan finder vi de højtbegavede i klassen?
– Hvordan ser det ud i en WISC-V-profil?
– Hvordan ser udvalgte børn på skolen ud i deres profiler?
– Hvad er asynkron udvikling?
– Hvad er eksekutive funktioner?
– Hvordan understøttes de i klasselokalet?
– Hvordan ser den gode opgave ud?
Spørgelysten var stor, AHA-oplevelserne stod i kø, og de gode diskussioner fyldte. Forud for oplægget havde jeg brugt to torsdage på skolen, og gennem dette kunne jeg koble teori til metode og metode til praksis.
Sidder du og bliver helt misundelig? Så se mere her for at få viden om, hvordan et setup kan se ud – og så kan vi altid tilpasse, så det passer perfekt til jer og jeres behov: https://www.deafranck.dk/foredrag/