Telefon-
rådgivning

BAGGRUND

 
Der kan være flere forskellige situationer, hvor telefonrådgivning er en god og praktisk løsning, f.eks. :

– Du bor langt væk og har brug for netop min kompetence

– Du har svært ved at finde tid i hverdagen

– Du har nogle enkelte spørgsmål

– Du har tidligere har fået testet et barn hos mig, eller haft terapi hos mig, og har nu har brug for opfølgende snak

– Du har brug for at  vende en usikkerhed om din/jeres situation, som du har behov for at blive skarpere på.

– Du har spørgsmål til et forløb, der allerede er i gang hos en anden behandler, hvor du har brug for andre øjne på processen

– Du ønsker en afklaring af, om det er relevant med en testning af dig selv eller dit barn

ER DET STORT NOK?

 
Der er ikke noget, der er for stort eller for småt. Alle henvendelser er velkomne. Har du brug for at få afklaret, om det kræver en telefonrådgivning først, så kan vi tage en kort indledende samtale. Måske er det noget helt andet, der skal til. Lad os tale om det.
 
Telefonrådgivningen er ikke forpligtende. Derfor kan telefonrådgivning være en enkelt kontakt, såvel som at den kan strække sig over flere gange. Det er dig, der sætter rammerne for dette, og du er ikke forpligtet til at igangsætte forløb, undersøgelser eller lignende.
 
Hvis du opstarter i samtaleforløb, vil den første terapisamtale som regel være i fysisk fremmøde.

ER DET ALMINDELIG TELEFON?

 

Nej, det er det ikke. Jeg bruger Signal.org til mine samtaler, da forbindelsen er end-to-end-krypteret. Det betyder også, at vi både kan tale sammen og se hinanden, og på denne måde bliver det et online møde. Det er også muligt at dele dokumenter og filer undervejs i samtalen, hvis dette viser sig nødvendigt.

Du kan læse mere om Signal.org på deres hjemmeside. Når du har installeret appen, så kontakter jeg dig i forbindelse med samtalen.

HVORDAN MED BETALING?

 
Der betales enten ved straksoverførsel eller via MobilePay ved telefonrådgivningen.